dissabte, 29 d’agost del 2015

Tona (i 6) L'actuació

... I, una vegada més, va arribar l'hora de la veritat. Molta gent a la plaça, la majoria per a veure i escoltar el Grup de Danses Pedreguer, altres, sopant als bars de la plaça (Bar Central, Bar Orient i La Plaça, si la memòria no em falla) aprofitaren per a assistir a l'espectacle des d'un lloc privilegiat.
A Tona va agradar especialment els vestits que usem, cosa que passa també en qualsevol zona fora del País Valencià. També els va agradar que el grup de Pedreguer actuarà amb música en viu, cosa que normalment, segons em van expicar, no fa el grup de Tona.
Si em demanareu que diguera que és el que em va agradar de l'actuació, aniria a fets anecdòtics --cosa que no és habitual en mi-- i us diria que em va agradar l'alegria, la simpatia que mostraren ballant, i el fet de divertir-se i passar-ho bé, de la part juvenil del grup. Que la gent jove es divertisca és bo pel futur del grup. Endavant!
I properament, actuació de l'Esbart dansaire Castell de Tona a Pedreguer. Ja avisarem de la data i lloc de l'espectacle. Ara, unes fotos de l'actuació.
































Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada