dijous, 16 de novembre del 2017

IV Aplec de danses de la Marina i XII Festa de la dansa




Diumenge dia 12 de novembre, la festa de la dansa va prendre el carrer, és a dir, els porxes i la plaça major de Pedreguer. Música, ball, amics que es retroben després de mesos o d’anys. En una paraula, festa, tal com l'entenem els valencians. Cacauets, tramussos, vi, paella (van fallar les gambes, per culpa del marejol de dissabte que va impedir als pescadors de Xàbia, eixir a pescar), diferents versions de coca maria (pastís!) i mistela per als que en poden beure (j no puc, que ja me la vaig beure de jovenet tota la que em tocava). Van assistir membres de tots els grups de la Marina, i altres comarques valencianes. I en acabant, concert de TR3SCANT. Quant a l’organització, molta faena i ben feta. Un excel·lent. Fins l’any que ve.

2 comentaris:

  1. Bona vesprada, Josep,

    Estic fent un estudi sobre els Sants de la Pedra i vos agrairia que em facilitàsseu informació que hi estigués relacionada amb la seua festivitat com també amb danses, balls i rituals que hi tinguessen a veure amb celebracions agrícoles com la dels dos sants.

    Atentament,

    Lluís Barberà i Guillem
    Historiador
    Alaquàs (l'Horta de València)
    flotant.43@gmail.com

    ResponElimina
  2. Bona vesprada, Josep,

    Estic fent un estudi sobre els Sants de la Pedra i vos agrairia que em facilitàsseu informació que hi estigués relacionada amb la seua festivitat com també amb danses, balls i rituals que
    tinguessen a veure amb celebracions agrícoles com la dels dos sants.

    Atentament,

    Lluís Barberà i Guillem
    Historiador
    Alaquàs (l'Horta de València)
    flotant.43@gmail.com

    ResponElimina