dimecres, 20 de febrer del 2013

1988 (II. fotos inèdites)

Vall d'Ebo 10-IV-1988
En moltes ocasions m'han criticat que no mostrara les fotos que feia; fins i tot una vegada em van concedir el "PREMI D'HORROR" del Grup de danses "a la millor fotografia mai vista" --premi del que em vaig sentir i em sent ben orgullós i desvanit-- uns premis en clau d'humor com es desprèn del seu nom i que, lamentablement, s'han perdut en algun racó fosc del que caldria treure'ls i tornar-los a la vida. Estaven en un error els que em criticaven, cosa que ara, vint-i-cinc anys més tard, es demostra, com jo ja sabia. Com podria mostrar ara unes fotos inèdites --per quins atributs empraré aquesta expressió tan ridícula per a referir-me a unes fotos mai vistes?-- com podria mostrar-les com a tals, deia, si quan les vaig fer les haguera vistes tothom? Algunes d'aquestes fotos mai no havien estat positivades i, consegüentment, ni jo les coneixia ben bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada